Tintin

2011-11-26 21:13:55
Min Dag

Jag och Patrik var och såg Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet på bio förut idag. Hade velat se den med engelsk tal, men jag tänkte inte efter när jag bokade så det blev att vi fick se den med svenskt tal ändå.
Helt okej film. Skulle inte ge den toppbetyg, snarare medel (precis som recesenterna i GP och Metro gett).
Snyggt gjord var den i vart fall, i vissa vinklar såg de animerade personerna ut som riktiga människor. Häftigt! Dessutom känns den sevärd just för att det är Tintin.
Inne i biosalongen satt jag och Patrik omringade av massa barnfamiljer, haha. Tror inte det var någon annan i vår ålder som var där.
Nu ska vi fortsätta ha mysig lördagskväll!
Hoppas er lördag varit fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0