Ändrade planer

2011-10-14 20:21:07
Min Dag
Var på körskolan förut och efter körlektionen satte jag mig och pluggade lite. Är klar med alla prov och har slutprovet (menar inte själva teoriprovet, har inte bokat tid för det ännu) kvar nu att göra, ungefär. Fast jag tror jag ska gör de andra proven några gånger till och se till att få godkänt på dem igen innan jag gör slutprovet och förhoppningsvis blir godkänd första gången jag gör det. Yes, yes.

Körde ner till Göteborg förut idag med mamma (nej, vi tog inte motorvägen utan den gamla vägen, är inte redo för motorväg än tror jag) och köpte skor som är lite varmare och tål snö och vatten bra. Inte världens snyggaste, men bra att ha på fötterna om jag får jobba under de kallare dagarna.

Hade tänkt att gå till Kontiki idag där de har någon slags popfest och spelar Håkan Hellström-låtar men de jag tänkt att gå med hade fått andra planer, tyvärr.
Och imorgon var det tänkt att mormor skulle ha en liten fest här hos oss, men hon känner sig inte riktigt bra så det blev inställt. Tråkigt.

Istället har jag och Patrik planer på att gå ut och äta imorgon och sedan får vi se vad vi hittar på! Ska bli mysigt.

Hoppas ni har en finfin fredagskväll! :)


Åt kladdkaka till efterrätt idag som Emelie och hennes kompis Emma gjort. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0