Halloweenfest

2011-10-28 13:22:00
Kalas och festligheter
Igår var jag på en halloweenfest utklädd till hemmafru med klänning och förkläde. Tog inte fram kameran (har börjat bli dålig på det, fy!) (å andra sidan är det väl ett bra tecken på att jag har roligt) så jag har inga bilder och vad jag vet var det ingen annan som fick med mig på något fotografi. Ska försöka bättra mig på fotografi-sidan.

Det var i vart fall en rolig fest! Värdinnan Kristina hade pyntat och fixat så himla fint. Jag var med och belade en liten present till henne (en julkalender från the Body Shop) som tack för att hon fixade alltihop! Jag var tyvärr inte där när hon fick presenten (hamnade hemma hos en av Patriks kompisar först), men hon verkade ha blivit jätte glad kul!

Mår bra idag, bara lite incidenter och händelser som analyseras och tänks igenom och lite trött, men det kanske försvinner när jag får träffa Wille och Willig senare!

Hoppas ni hade en underbar fredag och får en finfin lördag! :)


Tog ju som sagt inga bilder igår, så här kommer en från när jag var på midsommarfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0