Bokmässa, Willefika och Niceville

2011-09-26 12:45:13
Min Dag

I lördags åkte jag in till Göteborg och gick på bokmässan. Köpte lite böcker, fick två signerade, och såg på när andra författare och serietecknare skrev autografer (Don Rosa var där till exempel, men hade det inte varit urlång kö hade jag nog bett om en från honom) och höll föredrag.


Vi tre-tiden mötte jag upp Wille och vi gick till ett litet fik som en av hennes kompisar tipsat om. Wille åt sitt livs första macaron.


Jag drack chai-latte. Ungefär det jag alltid beställer på caféer nu för tiden, men det är ju så gott! (Om man inte har i tepåsen för länge så det blir för starkt, som jag hade just den här gången, usch.)


Wille drack varm choklad.


Och så fick jag presenter. Ni får se senare vad det var i paketet.
Sedan åkte vi vidare till Bergakungen och såg på Niceville. Bra film men boken är såklart bättre!


På kvällen gick jag ut tillsammans med Patrik och hans kompisar. Först till Berså men vi tyckte inte det var så kul där så vi åkte tillbaka till Kungälv där vi hittade massa andra kompisar och ett födelsedagsbarn.
Fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0