Första träningsdagen

2011-09-15 22:59:38
Min Dag
Var på mitt första gympapass för hösten igår. Och det känns igår. Fy tusan vad jag känner mig dåligt tränad! Magen, ryggen och rumpan är värst. Sedan tror jag att jag har sträckt högra vadmuskeln också för jag har ont i den men det känns inte riktigt som träningsvärk. Ska vänta några dagar och se om det går över.

Men det är så härligt! Nu är jag igång och tränar mer regelbundet. Mitt mål är att orka gå på intensivpassen. Wish me luck, haha. Men ska jag orka att springa Göteborgsvarvet nästa år på en mycket bättre tid än förra året så är det nog intensivpassen som gäller för min del.

Uppe i Fontin är det löpträningar inför Göteborgsvarvet varje onsdag. Hade tänkt att gå igår, men jag tvättade mina löparskor och ena sulan har lossnat, så jag måste limma fast den (sökte på internet och det var det man skulle göra, det var visst ett ganska vanligt problem att sulan kunde lossna efter tvätt) innan jag kan träna utomhus igen. Vilket jag inte har gjort än. Dessutom var inte Patrik med heller (vilket jag hade som tanke, att han och jag skulle träna tillsammans) så jag gick till Friskis istället.
Tänkte försöka ta mig dit nästa onsdag i vart fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0