Riskettan och Niceville

2011-09-15 22:48:17
Min Dag
Var på riskettan idag så nu är den avklarad. Känns bra. Det var lite jobbigt stundtals, exempelvis när det visades någon film. Men det är klart att det som inte berör en kommer man inte att reflektera så mycket över. Tycker det är jättebra att man måste gå en sådan riskutbildning nu. Fast man vet ju aldrig hur man kommer reagera och agera när man väl befinner sig i sådana situationer. Det vet man aldrig. Men förhoppningsvis kommer de där filmerna och tankarna fram ur minnet och man handlar på bästa sätt.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har köpt en ny bok som jag börjat läsa. Den fick komma före i "boktrave-kön" bara för att den snart ska komma ut på bio (om den inte redan har gjort det) och om jag kommer se den vill jag ha läst boken före. Jag kan inte läsa en bok efter jag har sett en film. Har till exempel försökt läsa Djävulen bär prada men det går bara inte. Jag kan inte ens tvinga mig själv genom boken.
Rekommenderar den boken. Fastnade redan på de första sidorna. Så härligt när man gör det!

Nu börjar jag bli trött och då är det bäst att gå och lägga sig.
Hoppas ni hade en fin torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0