Spill och något svart men mest blått

2011-09-02 14:48:00
Konsumtion

I tisdags åkte jag in till Göteborg med Patrik när han skulle till skolan. Gick in på h&m och hittade de här fina skjortorna. Precis sådana som jag letat efter - jag vet inte hur länge! Köpte en blå och en svart. Bilden längst till höger är mest för att visa att de är transparenta.
(De är lite stora i storlekarna, tog en 36:a och en 38:a med mig till provrummet (gör alltid det) och när jag märkte att till och med 36:an var lite för stor brydde jag mig inte ens om att prova 38:an.)

Köpte ett par blå byxor också. Första paret byxor som jag köpt på länge, som inte är leggings. Spännande!


Och den här "damromanen" köpte jag också. Mest för att det var (förra) månadens bok på Bokia. (Min bokhög har alltså fyllts på lite, dessutom har jag hittat böcker i min bokhylla som jag inte har läst än och som jag har lagt till i bokhögen. Just nu är den tretton böcker hög.)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0