Torsdag förmiddag

2011-09-22 11:13:08
Min Dag
Var på ett gympapass med mami igår, och det känns idag. Mest i ryggen och rumpan. Puh! Har inte tränat sedan förra onsdagen fastän jag hade tänkt att jag skulle tränat mer men annan kom i vägen.
Men idag ska jag boka in lite pass tänkte jag, så att jag får tränat minst tre gånger i veckan framöver.

Hittills idag har jag annars inte gjort så mycket annat än att vakna upp bredvid Patrik, äta smörgås, gå till bussen och ta mig hemåt.
Nu ska jag titta på lite trailers till olika biofilmer för jag och Wille ska gå på bio till helgen men vi vet inte än vilken film vi ska se förutom att vi har tre kandidater. (:

Hoppas ni får en finfin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0