Torsdagsfika

2011-09-09 18:35:00
Min Dag
Igår åkte jag in till Kungälv för att träffa Anna.


Vi hamnade på Tant Rut för att ta oss en liten torsdagsfika.
De har glutenfri kladdkaka där! Sådan lycka och så himla, himla bra!


Fina Anna. Min te-expert!


Och här är jag. Ser lite ut som en liten, nöjd gumma. Men det kan man göra ibland.


När vi fikat klart hamnade vi på Bokia och jag köpte den här boken (fastän jag inte ska köpa fler böcker förrän jag läst ut alla böcker i min boktrave). Den hade visst fått Augustipriset 2010, fint!


Och sedan skildes vi åt för båda var lite halvkrassliga och behövde gå/åka hem och vila.
Fin torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0