Framsteg, bättring och förföljning

2011-09-07 19:13:37
Min Dag
Mår ännu lite bättre idag. Så skönt när man blir bättre och inte sämre. Sömn, vitlökstabletter och både varmt och kallt vatten är nog bästa botemedlet mot förkylningar (i vart fall för mig).
Fast jag orkade inte gå igenom skogen (som nog dessutom är rätt blöt efter allt regn som kommit) för att ta mig till busshållplatsen, så pappa fick köra mig.

Körlektionen gick bra. Så himla, himla kul när det blir framsteg! Fast såklart finns det fortfarande saker jag måste öva på och lär mig, men framåt går det! :)

För övrigt känner jag mig smått förföljd av namnet Emma. Känns som att det är med i varenda bok som jag läser. Men igår tänkte jag att om det är med i nästa bok jag läser så blir jag rädd. På riktigt. Som ett hemligt tecken eller så.
Men på de hundra sidorna jag läst hittills har jag inte stött på någon Emma. Men vi får väl se vad som hände längre fram.




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0