Barnkalas-20-årsfest

2012-04-23 10:53:21
Kalas och festligheter

På lördagskvällen gjorde jag mig iordning. Använde eyeliner på ögonlocket och lösögonfransar (vilka inte är med på bilden) för första gången.


Med Emes och mammas hjälp blev ett paket inslaget och en ballong uppblåst. Och sedan fick jag skjuts av Patrik.


Och så hamnade vi på Tjörn hemma hos Anna på en 20-årsfest som också var lite av ett barnkalas. Jag fick en färgglad drink.


Finaste Patrik som hade gått och köpt en snusklubba.


Och här är jag efter att jag ätit korv. Med lösögonfransar och två tofsar (det var ju trots allt barnkalas!).


Bästaste Wille med råttsvansar och kalashatt var också där!


Vi fick efterrätt.


Wille smakade på min.



Patrik hade varit och köpt frukt att ge Anna i present.


Förutom vindruvorna låg all den andra frukten i en fruktkorg som Patrik hade fixat.


Fina Anna var där med.


Och någon gång på natten åkte jag och Patrik hem till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0