Sjuk

2012-04-30 13:17:26
Min Dag

Jag har varit sjuk sedan i tisdagskväll. Fick någon mystisk fruktansvärt-ont-i-halsen-och-öronen-sjukdom. Antagligen en förkylning utan snuva eller nästäppa, vilket då kompenserats med extra ont i hals och öron.

I vilket fall kände jag mig bättre i fredags och orkade både jobba och gå ut på kvällen. Vilket dock verkade resultera i en ny slags förkylning. Trist. Ingen öronvärk den här gången, i vart fall.
Man blir ju så trött av att vara sjuk och jag har inte orkat göra så mycket mer än att ligga i soffan, läsa bok, sova och klappa katter.

Känner mig lite bättre idag, vilket är himla tur eftersom det är valborgsmässoafton och jag ska bland annat gå på en liten picknick. Det blir himla fint!
Jag slänger upp några inlägg från veckanom några dagar (vilka jag kommer tidsinställa, vilket betyder att vissa inlägg kommer hamna datummässigt innan detta inlägget eftersom jag vill ha en sådan ordning på min blogg).

Ha en finfin valborg och hoppas ni mår bra!










Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0