Att bygga en bokhylla

2012-08-17 12:59:20
Min Dag
Min bokhylla började bli lite väl överfull.
Och min andra, lite undangömda bokhylla togs bort nu i veckan under en liten ommöblering här hemma. Så vi åkte och köpte en större bokhylla till mig.
Eme och jag satte ihop den själva.
När vi väl fått i de tre hyllplanen som inte går att flytta på, flöt resten av byggandet bara på.
De här små krokarna tyckte jag såg ut som små stridsvagnar. Inte bra. När de sattes in på sina platser såg de ut som hattar eller gatlyktor. Bättre.
Och så kom den till slut på plats.
Jag sorterade in böckerna i bokstavsordning. Vill ha det så.
Vi lyssnade på musik under tiden.
Det förhöjde humöret.
Och tre timmar senare var det hela till slut klart. För övrigt vill jag tillägga att jag rensat bland böckerna och skickat iväg många till second hand.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0