Une rhyme

2012-08-23 11:30:00
Min Dag
Det blev visst bara en dags jobb den här veckan för min del. Är hemma med en förkylning. Hade lite ont i halsen i måndags men tänkte att det berodde på att jag var torr i halsen. Men det försvann inte under dagen, och i tisdags när jag vaknade av att jobbet ringde mig hade jag ont i både halsen och öronen.
 
Halsvärken har i vart fall gott över men jag är snuvig och sådär seg och trött som sjukdom bidrar till. Har roat mig med att se alla avsnitt av How I Met Your Mother och se på film. Har nog sett fler filmer under den här veckan än vad jag gjort hittills på hela året. Och så läser jag någon bok ibland, såklart.
 
Jag hoppas att jag blir frisk, eller i vart fall mår bättre, på lördag då jag ska springa Midnattsloppet tillsammans med Patrik. Det är ju så himla typiskt att jag skulle bli sjuk just den här veckan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0