Innuti mina julpaket

2012-12-29 11:00:00
Kalas och festligheter Konsumtion
På julaftonsmorgon brukar jag och Patrik öppna, från varandra, var sitt paket. I år fick jag den här fina kudden efter att vi hade ätit julgröt med sirap och mjölk.<3
Jag får en julprydnadssak varje år. I år blev det detta paret som är på väg at åka skidor, eller har åkt. Annars har jag fått presentkort, smycken, pengar och bra saker att ha när jag flyttar hemifrån om ett tag, exempelvis en stavmixer och en ballongvisp. Superbra!
Sedan fick jag också den här skjortan av Patrik<3. Jättefin. Den över 700 sidor tjocka boken fick jag av Emelie.
Fast det kommer ta ett tag innan det blir dags att läsa "Fågeln som vrider upp världen". Ska ta mig igenom den här högen först. Får se hur lång tid det kan ta ...
Fick ni något extra kul eller fint?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag känner igen mig! har en hel hög av böcker att ta mig igenom. dock slinker en bok före i kön då och då :) vad läser du nu?

Svar: Inte bara jag som har massor av böcker på hög, då! :)Just nu läser jag "Little Women" av Louisa May Alcott. Det är en amerikansk klassiker som jag har tagit mig halvvägs igenom. (: Vad läser du?
ElinHaraldsson

2012-12-29 @ 11:23:36
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0