Julklappar, kattklappar, tomtar och pepparkakshus

2012-12-22 16:37:00
Min Dag
Den senaste veckan har jag:
- Åkt in till Chalmers efter att ha inhandlat de sista julklapparna. Mötte upp bästa Wille, bytt julklappar och smidde superbra framtidsplaner!
- Öppnat min julklapp från Wille. Den innehöll två superfina, stora temuggar. Precis vad jag önskat mig! En till mig och en till Patrik.<3
- Slagit in julklappar.
- Försökt hålla katterna ifrån att tugga på paketsnörena. Eller från att förstöra de inslagna paketen överhuvudtaget.
- Klämt på de andra julklapparna för att försöka gissa vad det ligger i dem.
- Klappat sköldpaddan när hon inte tuggat sönder snören, tror hon för övrigt kan vara världsmästare på just det. Och på att äta russin.
- Tittat på när Eme byggt ett pepparkakshus och ätit för många av Non Stopen vilket gjorde pepparkaksbyggaren arg.
- Julpyntat på väggen.
- Slått in de allra sista julklapparna.
- Julpyntat på hyllan.
- Och i bokhyllan.
- Varit hos mormor för att klä granen. Blev inte så mycket att jag hjälpte till för jag åkte iväg till Patrik och firade julafton i förväg. Har nog redan ätit för mycket julmat.
- Fått fyra adventspresenter i ett och samma paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0