Julstjärna

2012-12-04 11:00:00
Min Dag
I lördags fick jag upp min julstjärna i mitt rum. Och en annan tomte eftersom de stod lite iväg och jag tänkte att jag lika gärna kan ställa fram dem istället för att ställa tillbaka de i garderoben igen. I min familj brukar vi annars ställa fram alla tomtar några dagar innan julafton, ungefär i samband med att julgranen tas fram. Men det kan vara bra att inte alltid göra som man brukar.
 
Om bara några få veckor är det julafton. Har så mycket fint att göra innan dess. Baka pepparkakor, göra julgodis, skaffa julklappar, dricka glögg och äta pepparkakor. Och lyssna på alldeles för mycket julmusik.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0