Mellandagsrealisation och cykelinlämning

2012-12-28 20:17:00
Konsumtion Min Dag
I går bestämde jag mig för att jag skulle spana in mellandagsrean. En sköldpadda ville hoppa upp i min säng och sova där när jag sovit klart. Det får hon göra.
Först åkte vi och bytte mammas julklappsfleecetröja och lämnade in min cykel på lagning. Tänker att det är lika bra att passa på att göra det nu när jag misstänker att jag kommer vara jul- och januariledig ett tag.
Sedan åkte jag själv vidare till Nordstan.
Mötte upp Emelie. Efter att ha gått runt i affärer ett tag gick vi till Condecco för att äta lunch. De har glutenfria (och veganska, om man så vill) mackor där. Hur. Bra. Som. Helst! Strax därefter åkte vi hemåt igen.
Det här var det enda jag fick köpt på mellandagsrean.
Glaskulor med kanske finaste mönstret på.
Och två fina små skålar i grönt. Alltihop från iittala.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0