Fredag

2012-02-17 20:27:59
Min Dag
Imorse gick jag upp kvart över sex vilket för min del är oerhört tidigt. En trekvart senare försökte jag ta några försiktiga steg utanför dörren. Mamma hade varnat mig för att det var halt på vägarna och ansåg därför att jag borde gå hemifrån tidigare än tänkt (vilket blev ungefär två minuter tidigare än tänkt, vilket i och för sig alltid är något).
Det gick förvånandsvärt bra med tanke på mammas uppmaning. Jag hann i vart fall till hållplatsen innan bussen och hade till och med tid att ta kort på den otroligt vackra morgonhimlen (lägger upp bilder imorgon).

När arbetsdagen för min del var slut gick jag den fyrtio minuter långa promenaden hem. Har känt mig lite piggare sedan jag kom hem, tror den där promenaden helt klart gjorde susen!

Nu ska jag äta lite glass och sedan hämta min något sjuka pojkvän som ska komma och hålla mig sällskap och bli ompysslad.

Ha en underbar fredagskväll!


Fina Patrik en midsommarafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0