Springtur

2012-02-27 13:00:00
Träningen
I lördags tog jag första springturen för i år. Redan i februari, alltså! För min egen del hoppas jag att snön håller sig borta fram till maj. Eller i vart fall att den inte ligger på marken tillsammans med ett istäcke just under helgerna då jag tänkt att jag ska försöka ta mig en liten springtur.

Jag tog mig runt på den lilla uppmätta rundan på hyfsad tid (som dock ska bli bättre och rundan längre), men fick blåsor under foten, på hålfoten. Jag tror det beror på att jag inte har sprungit in mina nya löparskor än. Dock köpte jag de för att jag inte skulle få blåsor. Hoppas på att det blir bättre när jag fått sprungit in skorna lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0