Torsdag

2012-02-23 16:28:56
Min Dag

Gick upp strax efter klockan sex, vilket är lite av en ovanlighet för min del. För det mesta går jag upp runt sju på vardagarna eller sover tills jag vaknar av mig själv (vilket blir åtta eller nio).
I vart fall åkte jag till jobbet en trekvart senare och slutade runt halv två. Denna korta dag kommer kompenseras imorgon då jag kommer börja tidigt och sluta sent. Gissar att jag kommer vara rätt trött imorgon kväll!

Annars väntar jag på att Patrik ska sluta skolan för dagen så att vi kan träffas.
Dessutom väntar jag på att bokpaketet ska komma med posten (det borde ju komma imorgon eller på måndag). Är lässugen!

Jag ska dämpa mitt läsbehov lite med att läsa bloggar och sedan tror jag att jag ska sätta mig och fortsätta på ett pussel med 500 bitar som jag påbörjade i tisdags.

Ha en finfin torsdagskväll!


I brist på andra bilder kan jag meddela att jag bar dessa leggings idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0