Årets första spinningpass

2012-01-20 15:46:21
Träningen
Gick på årets första spinningpass igår. Ett enkelt baspass eftersom det var längesedan jag tränade spinning, kan inte minnas att jag gjorde det särskilt mycket förra terminen.
Men det kändes inte särskilt jobbigt. Inte sådär som jag mindes att det kunde vara med spinning. Ska gå på ett medelpass och se ifall jag behöver ta i lite mer för att känna att det börjat ta emot. (Eller så behöver jag bara lägga på mer motstånd. Jag vågade inte lägga på så mycket igår eftersom huvudet känts som ett brinnande klot när jag vaknat på morgonen och att jag varit trött under dagen.)

När jag vaknade i morse kände jag av att jag inte druckit tillräckligt vatten efter passet igår. Det är mycket viktigt eftersom man svettas så mycket mer under ett spinningpass än under ett gympapass.

För övrigt känns det otroligt härligt att ha börjat komma igång med träningen igen! Har ju inte varit riktigt ordentligt med det under någon månads tid ... Mår så himla mycket bättre av att få röra på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0