Måndag

2012-01-30 19:33:56
Min Dag
Vaknade av att mobilen ringde imorse. Tror jag blev väckt ur min djupsömn för det kändes som jag inte hade någon koll på någonting och kände mig smått förvirrad. Lyckades i vart fall klarna i huvudet så pass mycket att jag kunde svara i telefonen och svara på om jag kunde jobba idag.
Eftersom jag inte skulle jobba förrän två timmar senare tänkte jag att jag kunde somna om. Vilket var ett förgäves försök.

I vart fall så kunde jag köra till jobbet eftersom mamma var ledig idag och inte behövde bilen, vilket var glädjande för mig. Det är ganska kallt (och en aning halt) att cykla i dessa tider. Speciellt riskfyllt om man inte har dubbdäck (och lite annan utrustning som jag inte förstår varför jag inte har).

Jag ska snart gå
och lägga mig. Eller sätta mig och läsa Boktjuven (en annorlunda bok men jag förstår varför så många tycker om den, gissar att den också kan bli en av mina favoriter). Den egentliga anledningen till att jag satte mig framför datorn var för att jag skulle anmäla mig till högskoleprovet, vilket jag har gjort. Jag har tänkt att jag ska öva på gamla prov någon gång om dagen. Med början i morgon, i dag är jag för trött.

Hoppas ni har haft en fin och bra måndag!

Har frusit lite om fötterna i dag och skulle behövt ha ett sådant här par på fötterna. Måste bli bättre på att ta med mig varma sockar/tofflor till jobben!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0