Träningsvärk

2012-01-12 13:20:09
Min Dag

Gick upp klockan halv sju imorse (halv sju!) för att köra mamma till hennes jobb och för att köra hem igen. Jag ska hämta upp henne sedan när hon har slutat. Så jag har bilen hela dagen till mitt förfogande med andra ord. Men jag tror jag stannar inne idag, det regnar och blåser så tråkigt ute. Märkligt, i måndags föll snön och i dag regnar det. Regnar och regnar och blåser.

Annars är min syster också hemma från skolan. Hon har fått någon mystisk febersjukdom (kom hem tidigare från skolan igår och mumlade i sömnen när hon lagt sig). Jag är glad så länge det inte smittar mig. Ni kan ju vara snälla och ge henne någon krya-på-dig-hälsning här.

Åkte och tränade igår kväll. Märkte att det var ett tag sedan. Känner av det idag också. Träningsvärk i ungefär hela kroppen (speciellt ryggen och benen). Men det är härligt att känna att man lever lite!
Är glad över att jag orkade kämpa mig igenom hela passet, det tog emot ungefär från mitten till slutet ska ni veta!

Nu ska jag gå och äta lite lunch. Ha en fin torsdag! (:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0