Midsommaraftonen

2012-06-24 21:03:10
Kalas och festligheter
På midsommaraftonsförmiddagen gick jag och Eme ut och plockade några blommor längs med vägkanten.
 
Och lite senare blev det dags att göra sig iordning!
 
Det blev ingen midsommarkrans i år, men jag hade lite blommor på skjortkragen istället.
 
Och i håret.
 
Runt femtiden kom Patrik och kompisgänget och vi åkte hem till Staffan. Patrik grillade åt oss.
 
Åt färskpotatis med gräddfil. Kanske det godaste som finns! Man måste ju äta det så ofta man kan och får nu när det finns!
 
Vi lekte "jag har aldrig", dansade runt midsommarstången, tittade på fotboll och pratade om tatueringar.
 
Och jag hittade en bok med roliga citat. På natten gick vi hem till mig med reflexvästar på.
Hoppas ni också hade en fin och bra midsommarafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0