Treårsfirande

2012-06-17 19:35:08
Kärlek

Idag åkte jag in till Slottsskogen,


tillsammans med min kepsbeklädda, fina pojkvän för att fira att vi varit tillsammans i tre år.




Vi tittade på söta kaniner.


Försökte klappa ett hängbukssvin, men den ville hellre gå runt och leta mat bland gruset.


Desto mer klappvänliga var getterna.


Vi gick vidare och såg dovhjortorna. Sedan gick vi och hade en liten picknick. Vi åt resterna från gårdagens bröllop. Urgott!


När vi ätit upp och bara suttit en stund gick vi ner och tittade efter vad pingvinerna hade för sig. Det visade sig inte vara så himla mycket.


Då gick vi vidare genom Slottsskogen, tänkte ur bästa ställena att sitta med vänner och grilla, tittade på hundar som sprang lösa inne i en allmän rastgård och tog sedan en spårvagn och buss hemåt.

Jag älskar dig, Patrik.


Kommentarer
Postat av: Liie

oh vad söta pingviner!

2012-07-10 @ 22:50:28
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0