Mullvaden

2012-03-23 20:00:00
Böcker


Den första spionboken jag läst och efter att ha läst ut "Mullvaden" kan jag säga att det nog inte är någon genre som passar mig. Just för att det inte är något som värst intresserar mig i bokform, men desto mer i filmform.

Det var alldeles för många karaktärer, dessutom många hemliga och svåra att få kläm på, som figurerade förbi och återkom längre och då hade jag redan glömt av dem. Och ibland hängde jag inte med i handlingen, antagligen för att det tycktes ointressant. Efter halva boken visste jag inte om mullvaden redan hade presenterats, så att man skulle veta det medan man fick följa med i jakten på honom, eller om det var som en deckare där man själv kan försöka nysta ihop ledtrådar och gissa sig fram till förövaren. Mig veterligen var det det sistnämnda.

Nu vill jag se den på bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0