Överraskningskalas

2012-05-17 10:00:00
Kalas och festligheter

Igår slog jag in ett paket.


Och bad Patrik blåsa upp och knyta två ballonger (eftersom jag själv inte kan). Sedan tog jag mig fram genom ett regnigt Göteborg med buss.


Satte mig och väntade på några andra som också skulle vara med på ett överraskningskalas för Anton som fyllt 20!


När själva överraskningsmomentet var över (så kul!) började vi laga tacosen.


Och sedan äta upp.


Efter ätande, drickande, pratande och presentöppnande blev det dags att göra iordning pannkakstårtan!


Som fick lite ovanlig garnering men var god enligt de andra. Jag själv åt en bulle (som också var god).


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0