Vattenskidor, ryttare och byggarbetare

2012-05-09 12:00:00
Kalas och festligheter

I fredags bad jag Emelie att fixa iordning mitt hår (för att hon helt enkelt är bättre på det av oss två). Det blev lite för lockigt, så efter bilden är tagen (som mest togs för att jag skulle få se hur håret såg ut bakifrån) borstade jag ut det till bara lite vågigt.


När håret var ungefär som jag tänkt mig, åkte jag till Patrik och sedan tillsammans vidare till en ballonpyntad lokal.


Där det också serverades bland annat välkomstbål och chips.


Och godis och kladdkaka.


Patrik som tagit kortet. Därför det ser halvkonstigt ut.
Jag var bjuden på en "Ursäkta, har jag kommit fel?"-fest för att fira två 20-åringar. Själv var jag en antik grekisk kvinna. Utöver mig själv fanns det bland annat ryttare, Vårrusettävlande löpare, byggarbetare, fotbollstränare och Patrik som hade våtdräkt på sig och vattenskidor med sig.
Fin och bra fredagsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0