Je les voudrais, merci

2012-11-23 20:44:00
Allmänt Konsumtion
Om ungefär fyra (!) veckor är det julafton. Här kommer min önskelista för i år (klicka på bilderna för eventuella källor):
- En resa. Ungefär vart som. Bara jag får med mig trevligt sällskap så brukar det bli bra var jag än hamnar.
- "Men kom då" av Annika Bäckström.
 
- En stor, fin temugg. Helst så stor att man även kan dricka soppa ur den, minst tre deciliter. Och helst enkel, men snygg. Och helst brun om det ska vara någon färg utöver svart och vitt. Den här med kaninen är så jättefin.
- Mugg från iitala, eller något annat fint därifrån. Svartvitt från Taikaserien är kanske det finaste.
- Eftersom jag har planer på att snart flytta hemifrån önskar jag mig saker som kan vara bra när jag får ett eget hem. Jag gillar ungefär allt från Sagaform, förutom deras dricksglas och dandy- och retroserien.
- Droppfri karaff från EvaSolo.
 
- Att någon har skänkt pengar till en organisation i mitt namn. Helst WWF, UNICEF eller Läkare utan gränser.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0