Malta, dag ett

2012-11-10 10:00:00
Resor - Malta
Första morgonen vaknade jag tidigt och fick se utsikten från balkongen i dagsljus. Finare i verkligheten än på bilden, såklart.
Våra värdar hade varit så urgulliga och redan köpt frukost till oss eftersom vi anlände så sent på natten.
När vi ätit upp gick vi ut för att ta oss en rundtur i vår lilla stad Birzebuga. Här är gatan vi bodde på. Det syns nog inte så bra, men vi såg havet härifrån.
Vi närmade oss havet för att sedan fortsätta promenaden längs med det.
Vi stannade ett tag för att bara njuta.
Sedan nådde vi Birzebugas största strand, Pretty Bay.
Så härligt att barfota gå längs med stranden sista dagarna i oktober.
<3
Jag och Eme badade. Vi åt sallad på en restaurang, gick runt lite mer och sedan gick vi hem och åt något vegetariskt igen. Fin första dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0