See if I have enough cash to take a taxi home. No. Alright, yes, can we just try to figure this out? Can we just talk about this, please?

2012-11-25 22:01:00
Min Dag
 
 
 
Det är söndag och i eftermiddags var jag såhär glad för jag skulle åka hem till Wille för att äta lite söndagsmiddag. Och träffa Wille och Anton förstås.
Hade på mig en ny blus (vilket ingen av de jag umgicks med märkte, oh well) som jag köpte i en liten affär på Gozo.
Fast när jag gick till bussen såg jag mer ut såhär. Älskar att det vanten gjorde att det blev ett vitt sken i kanten.
Åt urgod paj, drack cider och fick mumsig chokladmousse. Patrik åkte bil och jag fick åka buss hem själv.
Genom ett regnigt Göteborg och jag märkte att mina kängor behöver impregneras. Ändå: fin söndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0