"Somos hermanos siameses"

2012-10-08 11:00:00
Kalas och festligheter
I lördags var jag ju i Göteborg. Jag gick in på systemet (andra gången sedan jag fyllt år!) och köpte ungefär en av varje ekologisk ölsort i sortimentet. Dock slant en ickeekologisk med ändå, tokigt. Ja, och så köpte jag en av varje lösgodissort i den lokala mataffären också.
Eme hjälpte mig att slå in det hela. Sedan tog jag med mig presenten och rekvisita till bussen för att åka hem till Niklas.
Där träffade jag Wille, min mexikanska, siamesiska tvilling. Vi var lämpligt nog bjudna på en fest med mexikanskt tema.
Vi åt tacos (såklart), drack corona (om man gillar och tål sådant, det gör inte jag), cider eller mojito. När Niklas sedan öppnat sina presenter åt vi tårta!
Och sedan blev det dags för piñatan. Den som hade haft bäst utklädnad fick första slaget. Det blev jag och Wille. Fast jag fick slå först.
Efter typ hundra slag gick den till slut sönder och hela golvet fylldes med godis!
Jag och Wille blev efter ett tag separerade, eller skilde oss som vi sa. Jag gick och spelade kort med några andra. Sedan åkte jag hem till fina, fina Patrik som hade jobbat. Bra lördag ändå!
http://elinharaldsson.blogg.se/2012/october/bra-lordagsformiddag-dalig-lordagsformiddag.html

Kommentarer
Postat av: Waxabibbova

cheap levitra online - generic levitra , http://buylevitradirectlyonline.com/#vfdxp buy levitra online

2013-03-14 @ 17:55:29
URL: http://buylevitradirectlyonline.com/#pbjln

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0