Hösten närmar sig

2012-09-06 22:05:00
Min Dag Tankar Och Funderingar
Imorse när jag skulle cykla till jobbet var det sex grader utomhus och blåste. Det var kallt. Mest kallt om öronen och händerna. Jag önskade att jag hade tagit på mig vantar och mössa. Men vantar och mössa redan! Det känns alldeles för tidigt. Jag som hade hoppats på att sommaren ändå ville hålla i sig lite till.
 
Som tur är har jag några saker att se fram emot nu under hösten. Exempelvis ska jag gå och se Chess på Göteborgsoperan, fylla år och ännu lite längre fram något som jag har sett fram emot ända sedan mitten av sommaren. Så jag välkomnar härmed hösten. Men jag kan ju fortfarande önska att det vore lite varmare. Speciellt på morgonen när man ska cykla.
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0