Kräftskiva nummer två

2012-09-02 14:07:00
Kalas och festligheter
Igår hade vi vår årliga kräftskiva med släkten. Det är bara pappa som äter kräftor i vår familj, så vi hade mest köpt räkor.
Mormor åt också räkor. Och ägg.
Mums med räkbaguette!
Jag i motljus. Hej hej.
I fredags hade Patrik lärt mig hur man gör White Russian och det fick bli min paraddryck under kvällen.
Emelie satt bredvid mig.
Vi skalade massor med räkor.
Mormor också.


Jag blev mätt efter att ha ätit upp alla mina räkbaguetter.

Tidigare under dagen hade jag experimenterat med mina naglar. För att vara första gången att använda två färger och bara ha vanlig tejp till hjälp tycker jag det ändå blev okej.
Vi hade lagt ut kräftkluringar på borden och bestämde att det fick bli en tävling om vem som klarade flest. Min kusin och hennes pojkvän vann.
När alla ätit klart och klurat lite åt vi kakor.
Vi kladdade lite på bordet bara för att vi kunde.
Och medan fullmånen sken dansade jag, Eme och mamma i nästan en hel timma tills vi blev alldeles trötta och gick och lade oss.


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0