Chalmers hittills

2013-08-26 12:00:00
Min Dag
Hittills har jag ...
... varit full av pepp klockan halv nio en tisdagsmorgon.
... säkert ställt samma fråga (typ vad heter du?) till samma person femtio gånger.
... börjat lära mig att hitta på Chalmersområdet.
 ... tillverkat en nollbricka.
... fått min nollbricka riven (den på bilden, R.I.P.).
... tillverkat en ny, större nollbricka som jag kommit fram till kan användas som exempelvis haklapp och solfjäder.
... varit nära på att somna på föreläsningar.
... sovit för lite och ätit mycket.
... varit på förfest som varade så länge att jag missade själva festen som vi förfestade inför.
... varit på prov/finsittning och lärt mig hur en beter sig på sittning.
... badat i kårhuspoolen.
... haft så himla, himla, himla kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0