Gamla viner, Buzz Lightyear, The Ark och husvagnsrensning

2013-08-01 18:00:00
Min Dag
Vi har rensat lite i ett förvaringsrum och matkällare här hemma. Har hittat allt möjligt. 14 år gamla (nästan lika gamla som min syster!) hemmagjordda viner som vi inte vågade smaka på, leksaker vi hade när vi var små, gamla västtrafiksbusskort, gratängformar och en gammal The Ark-planch från KP som jag hade uppsatt i mitt rum under högstadietiden. Pappa hittade massor av tio kronors-sedlar i sitt gamla pass.
 
Och så har vi hjälpt mormor att rensa i hennes husvagn. Två vänder till återvinningsstationen slutade det med och en till en second hand-affär.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0