Tisdagsutflykt och mormodern som försvann

2013-08-07 12:00:00
Min Dag
Igår satte sig jag, mamma, mormor, Emeoch Patrik i bilen och åkte iväg. Första stoppet blev Stenungsund där vi gick omkring på marknaden ett tag. Jag köpte torkade aprikoser som vi delade på i bilen och Patrik åt minimajs.
Andra stoppet blev Göksäterpå Orust. Det är som ett miniullared och där fikade vi lite innan vi gick in i själva affären och efter ett tag tappade vi bort mormor. Eller mormor oss. Det var helt omöjligt att hitta henne. Jag och Patrik provsatt ungefär alla trädgårdsmöbler medan mamma gick fram och tillbaka och ringde och rinde. Efter ett himla tag visade det sig att mormor hade gått ut ur affären och det inte gick att få tag på hennne eftersom hon glömt mobilen i affären. Så efter att ha ätit en glass åkte vi till slut hem.
Jag köpte bara de här shortsen med hög midja (om en vill ha dem så) eftersom jag märkte att det visst blev för varmt att gå runt på marknaden i leggings och lite tvättmedel. Och det var mn tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0