Torsdagslista

2013-08-15 19:00:00
Frågelistor
Vilket är ditt bästa sommarprat hittills i år?
Har inte hunnit lyssna på alla jag vill än och antar att till exempel Schibbye och Persons kommer att vara strålande bra. Men åh, gillar så många så här kommer ett strålande gäng: Jonas Gardell, Maia Ivarsson, Anna Blomberg, Sarita Skagnes och Liv Strömquist.
 
Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Patrik och Elsa-Sara. (Samt fuldans och lyckorus.)
Vad gjorde du för exakt fem år sedan?
Hade antagligen pirr i magen och längtan i kroppen eftersom jag började första året på gymnasiet. (Bilden är från ungefär då.) Kanske ungefär som det känns nu när jag ska börja på universitetet.
 
När var du avundsjuk på någon senast?
Kanske på mamma och min syster som fortfarande har semester/sommarlov medan jag jobbade den här veckan. Annars minns jag inte.
 
Har du något onödigt du gör?
Skjuter upp vissa saker till sista stund.
 
Kan du visa en bild på något jättebra?
Ekologisk mat. Näst bästa efter egenodlad.
Vad är det sämsta med denna vecka?
Att det inte längre är Way out west.
 
Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Ta spruta mot livmoderhalscancer, göra lite självstudier inom ämnen jag kommer att studera på Chalmers så att jag inte är helt nollställd vid de kommande föreläsningarna, lägga in gurkor och göra plommonsylt.
 
När hade du hjärtklappning senast?
Oj, minns inte.
Vad ska du göra i höst?
Börja studera vid Chalmers vilket jag ser så himla mycket fram emot!
 
Har du några planer inför slutet av sommaren?
Jag ska jobba lite till och sedan börjar Nollningen.
 
Vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
Åkt med den allra första, tidigaste bussen klockan fyra medan solen gick upp från Orust bara för att jag hade lovat att sova bredvid honom den natten.
 
Vad borde du göra men bara orkar inte?
Dammsuga.
 
Vad har du i ditt kylskåp?
Har ju inget eget kylskåp eftersom jag fortfarande bor hos mina föräldrar. Men där finns det mat. All möjlig mat.
 
Lista lånad i från Niotillfem med lite modifieringar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anton

Lyssna på Kristian Gidlunds sommarprat om du inte redan gjort så. Starkt!

Svar: Har inte gjort det, men lyssnat på Värvet-intervjun. Är lite ambivalent till om jag ska lyssna på det eller inte ... :)
ElinHaraldsson

2013-08-17 @ 01:37:21
URL: http://www.antonahlstrom.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0