Dagarna före dopparedan

2013-12-23 22:00:00
Min Dag
Julgodis har gjorts och blivit inslaget i cellofan.
Paket har blivit inslagna, givna till vänner och fåtts av vänner.
Det fjärde adventsljuset har tänts.
Rödbetsbiffar har stekts och smakats på. (Goda!)
 Julgranen har blivit klädd. Första året med icke-äkta gran.
Eskil har godkänt granen.
 Pälsbollen har gjort sig julfin.
Några av tomtarna är framställda. Jag orkade inte ta fram alla i år.
 Emelie har fått pyntat klart sitt pepparkakshus till slut.
Tallriset har tagits in och pyntats med små discobollar och färgade lampor.
Och under granen ligger till slut alla inslagna paket. Och imorgon är det äntligen julafton igen. Hurra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0