Söndagsfint

2013-12-22 14:36:00
Konsumtion Musik
Dessa två illustrationer, "Herman Hare" och "Betty Räv" av  Karin Lisa Rebecca Andersson hittade jag inne på Artilleriet igår och hade det inte varit för att priset ligger på 1 300 kr oinramad hade jag införskaffat minst en utav dem. Plus synd att de bara görs i en begränsad upplaga av 25 stycken. Så himlans fina!
"Mr. Moustache" illustrerad av Mikeats. Går att hitta exempelvis här.
"Let's pig out"handstämplat i silversked. Fint.
Kattstickers i vinyl att sätta upp på väggen. Katt + fluga är ju två av mina absoluta favoritsaker här i världen. Verkar dock vara slutsålda just nu. :(
Och den stora överraskningen att jag har lyssnat mest på Håkan på Spotify det här året. Och på låtar från The Great Gatsby.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0