Min alla hjärtans

2013-02-15 11:00:00
Kalas och festligheter Min Dag
Igår gick jag upp halv sex vilket är supertidigt. Trodde jag skulle vara jättetrött, men jag förvånade mig själv med att vara relativt pigg.
Jag hade lämnat en hälsning som en kunde läsa innan en begav sig hemifrån. Jag cyklade till jobbet och spenderade en stor del av min alla hjärtans dag där tillsammans med barnen och förskolepedagogerna.
Eftersom jag börjat så tidigt slutade jag också tidigt. Väl hemma beslöt jag mig för att bli medlem i WWF, så det är jag nu. Det känns fint och bra och viktigt.
När mamma kom hem hade hon en present med sig. Hade inte väntat mig några presenter men det är fint att bli överraskad.
I paketet låg en ängel och blickade upp på en fin text. <3

Och det var i stort sett min alla hjärtans dag. I helgen förväntar jag mig att få umgås med Patrik och bara ha det fint. Hoppas ni hade en fin dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0