Ledig städrycksdag

2013-01-09 15:05:00
Min Dag
Har varit ledig idag och passande nog fick jag ett städryck. Det betyder att jag börjar städa, rensa, röja, slänga och fixa. Rycket höll i sig i ungefär tre-fyra timmar. Och som vanligt blir det väl ändå bara jag som märker någon skillnad. Men det är gott efteråt när det är gjort. När det är rensat någonstans, i något hörn och jag kan luta mig tillbaka och uppfyllas av någon slags tillfredställelse över att det är ordnat och fint.
 
Fick i vart fall rensat i badrumsskåpet där jag har alla mina duschprodukter. Slängde (källsorterade) massa gamla förpackningar och fick plötsligt plats att ställa in mina små flaskor (innehållande duschtvål och body lotion, så inga misstuppfattningar görs) jag har med mig när jag reser (vilket ju inte är så himla ofta, det är därför det är bra att ha en plats åt dem i skåpet).
 
Nu ska jag vara ledig återstoden av dagen.
Ha en finfin onsdag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0