Onsdag 16 januari

2013-01-18 12:00:00
Ett foto i timmen
08. Vaknade och utanför såg det ut såhär. Vackert vinterlandskap.
09. Åt frukost och läste bok. Min frukost bestod av ett glas juice, a-fil (ekologisk) och hemmagjord müsli.
10. Satt i soffan och läste ut boken. Klappade den här sköldpaddan då och då. Hon lade sig i mitt knä medan jag läste, det är himla mysigt.
11. Redigerade bilder, läste bloggar, lyssnade på musik och surfade runt lite.
12. Åt lunch, vilken bestod av gårdagens rester av spaghetti och köttfärssås och ett glas juice.
13 till 14. Spelade sims. På bilden: ett hus som jag byggde en gång och som är nästan helt i vitt och med många fönster
15. Började göra mig iordning. Bytte hemmakläder till byxor och t-shirt till exempel.
16. Körde mig själv till bussen. En aning konstig vinkel på kortet, jag vet.
17 till 18. Fikade med fina Elsa i Kungälv. Pratade om livet och dess tankar.
19. Åkte hem igen.
20. Läste bok och lyssnade på podcast, inte samtidigt dock. Värvets intervju med Jessica Gedin är så himla, himla bra!
21 till 22. Tittade på Eskil när han lekte med mattan och läste mig sedan till söms.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0