Antagen och så

2013-07-15 11:00:00
Min Dag Skolan
I fredags väntade och väntade jag. Väntade på ett mail som vad det kändes som aldrig kom. Men det gjorde det. Sent på kvällen, men då var jag redan medveten om beskedet som mailet innehöll; att jag har blivit antagen vid Chalmers Tekniska Högskola. Och jag kunde bara inte sluta att vara glad. Ropade på pappa från balkongen, kramade om min mormor och skickade ett sms med versaler till mamma och Wille.
Så om jag inte ändrar mig under studietiden kommer jag att studera vid Chalmers de fem närmsta åren. Just nu känns det himla bra och är så himla pepp på nollningen!
 
Annars har jag varit på en klassträff vid havet med en tredjedel av min gamla gymnasieklass. Mysigt, trevligt och himla bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0