Bokhögen

2013-07-22 10:00:00
Böcker
Jag har samlat på mig en del böcker som hamnat på en hög. Jag ska försöka komma ner till "Bockfesten" av Mario Vargas Llosa (den skaju tydligen vara hans bästa och jag gillade ju så hans "Den stygga flickans rackartyg", så höga förväntningar alltså!) innan skolan börjar.
Och så här ser det ut på den nedre delen.
Var och hämtade ut "Montecore" samma dag som jag tog ovanstående kort, så den kom ju till i efterhand.
Vid sidan av högen ligger även dessa olästa. Är väldigt pepp på "Hatet", men misstänker också att den kommer att få mig arg och ledsen så jag väntar lite med den tills jag är i rätt sinnesstämning.
Så, det har blivit en del med andra ord. Återkommer om jag stöter på någon alldeles extra bra bok som jag tycker att alla, alla, alla borde läsa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0