Födelsedagsbarn, tårta och hiphop

2013-06-30 11:00:00
Kalas och festligheter
I fredags gick jag ut i Göteborg med mestadels dessa tre glada damer (några andra kom och gick). Hängde ett tag på Andra lång innan vi åkte till Nefertitis sommarklubb "Cake".
Och de levde upp till sitt namn och delade ut minimuffinsar och tårtor. Och såklart tyckte vi att Anna skulle ha en tårta eftersom det var hennes födelsedag vi firade. Vi sjöng medan hon åt och några andra hängde på. Himla fint!
Efter ett tag shottade vi tequila. Sedan fortsatte vi att dansa till de allra bästa hiphoplåtarna som jag lyssnade på när jag gick på högstadiet. Åh, nostalgin som kommer över mig. Helt otroligt superbäst.
Och någon gång efter midnatt gick vi för att komma med sista bussen hem. Så galet himla bra kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0