Överraskning för Anton

2013-06-02 16:00:00
Kalas och festligheter
Igår bad jag Eme blåsa upp en ballong åt mig, vilken jag sedan själv pyntade och tog med mig in till Göteborg.
Där mötte jag upp de andra och sedan kom bästa Wille tillsammans med Anton som blev överraskad av oss. Han hade fyllt år och fick bestämma vart vi skulle gå efter att vi ätit pizza.
Han bestämde att vi skulle gå in på Liseberg. Så det gjorde vi.
Där åt vi sockervadd, tittade på när folk blev blöta av flume ride-åkturen, åkte kållerado och blev lagom blöta och jag och Wille försvann ett tag spårlöst från de andra. Vi bestämde oss för att äta glass, gå på rockkonsert och bugga medan de andra headbangade, skutta runt i vackra trädgårdar och låtsas att vi var med i en film.
Men så bestämde vi att Wille skulle göra ett vackert hopp och sedan leta upp de andra. Som det visade sig också åt glass. Sedan åkte jag hem till Patrik. Superbra lördag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0