Söndagsläget

2013-03-17 15:00:00
Min Dag
Det snöade ju i natt och imorse såg det ut såhär i trädgården.
Elsa-Saras svans blir bättre, fastän det går långsamt. Hon får medicin två gånger om dagen, men den tar slut om några dagar och jag tror inte svansen hinner läka innan dess. Lutar att vi får kontakta veterinären igen. Märkte förut att hon inte morrar eller fräser när hon inte ser svansen, tänker att hon behöver en tratt så att hon slipper se den. Stackars min lilla sköldpadda.
Mestadelen av den snö som föll i natt har nu redan smält bort. Och så har jag hunnit städa. Och gratulera Wille som fyller år idag! Och så tänkte jag under återstoden av dagen se på senaste avsnitten av Girls och Mr Selfridge på SvtPlay.
Ha en fin söndag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0