Fyra år

2013-05-24 10:30:00
Kärlek
Jag tycker om att ha How I Met Your Maraton-maraton med dig.
Jag tycker om när du vill visa mig bilder och filmer på fina djur.
Jag tycker om att det ibland känns som att du känner mig bättre än jag själv.
Jag tycker om att jag alltid kan fråga dig om råd och bolla mina tankar med dig.
 
Jag gillar att jag fortfarande får ett pirr i hela kroppen när jag tittar in i dina ögon.
Jag gillar att vi alltid löser våra bråk och förlåter varandra.
Jag gillar när vi skrattar tills tårarna rinner (eller tills någon sätter ett popcorn i halsen).
Jag gillar att du accepterar mig och mina livsfilosofier.
 
Jag älskar att vi är så lika men ändå så olika.
Jag älskar att vi har smeknamn som inga andra kallar sig.
Jag älskar att vi har varit tillsammans i fyra hela år idag.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0